Sunday 7 June 2015

aku dan Pampers

nothing much to share about..just my story about my life.. and kejadian ini berlaku 5 tahun lepas.., bila satu family berjalan dalam pasaraya..semua berpecah..termasuk ak..,

ak berjalan sorang2 dan  tetiba tgnku terkena hujung timbunan pampers baby yg disusun secara membukit.. dan sentuhan yg tdak sengaja itu menyebabkan berlaku pergerakkan yang dalam kemungkinan timbunan pampers yang agak tnggi tersebut akan jatuhh..

aku dengan pantas memegang dengan menggunakn kedua2 belah tgnku..supaya dapat memberhentikan pergerakan..dan ia berhasil..

tapi semua mata2 yg memerhati meminta penjelasan knapa ak peluk pampers2 itu..jadi ak pura2 membaca description yg tertera atas salah satu pampers yg berada di depan ku..

"maira..,hg buat apa tuu..,jom dah nak balikk dah"

dan saat mata bertautan diantara aku dan dia..ak menghantar isyarat supaya membantuu aku tetapi dia berlaluu pergi.., hati hampa dan ak buat keputusan untuk melepaskan pelukan tersebut..dan disaat ak dengarr bunyi objek jatuh, ak teruskan belari tanpa toleh kebelakang lg..dan disitu berakhirnya kisah aku dan pampers..


No comments:

Post a Comment